کلینیک زیبایی در سعادت آباد تهران

کلینیک زیبایی در سعادت آباد تهران

کلینیک زیبایی دکتر فاخته علی اکبری در سعادت آباد، یکی از بهترین مراکزی است که متقاضیان می توانند از طریق آن کلیه خدمات زیبایی و درمانی را دریافت نمایند. دکتر فاخته علی اکبری مدرس رسمی و ابلاغ‌دار سازمان فنی حرفه ای و داور برگزیده مسابقات بیوتی تراپیست است که کلیه خدمات تخصصی در این مجموعه توسط خود دکتر ارائه می شود.

در این کلینیک زیبایی پوست تمامی مراجعین، با دستگاه آنالیزور و توسط دکتر فاخته آنالیز می شود تا پس از آگاهی از شرایط پوست هر یک از افراد، بهترین روش انتخاب شود. خدماتی که برای زیبایی و درمان پوست صورت انتخاب می شوند با دستگاه های جدید 2024 و متریال برند خارجی ارائه می شود تا نتایج کلیه روش ها به سرعت مشاهده شود بدون اینکه متقاضیان کوچک ترین عارضه ای را شاهد باشند.

در ادامه با خدمات بهترین کلینیک زیبایی در سعادت آباد بهتر و بیشتر آشنا می شوید و سپس می توانید از طریق شماره هایی که در اختیار دارید، با مشاوران این مجموعه جهت رزرو نوبت مشورت کنید.

خدمات کلینیک پوست و زیبایی دکتر فاخته

در کلینیک دکتر فاخته علی اکبری، کلیه روش هایی که برای زیبایی پوست صورت مفید و موثرند، ارائه می شود. اما برای اینکه متقاضیان نسبت به سلامت پوست و موی خود آگاه‌تر شوند، دکتر در ابتدا اقدام به آنالیز پوست و یا کف سر صورت می کند و سپس با انتخاب بهترین روش، خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو را ارائه می دهند. در ادامه این مقاله با خدمات بهترین کلینیک زیبایی در سعادت آباد و کاربرد هر یک بهتر و بیشتر آشنا می شوید.

کلینیک هایفوتراپی در تهران

هایفوتراپی یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی و لیفت پوست صورت است که متقاضیان می توانند از این روش بدون هیچ گونه نگرانی از بابت عارضه های پوستی، استفاده نمایند. در واقع هایفو با یک دستگاه انجام می شود که به واسطه سازوکاری که این دستگاه دارد، پوست لیفت و کشیده می شود و سپس متقاضیان شاهد جوانسازی صورت خود هستند. اثرات این روش تا 3 سال ماندگار است اما پس از استفاده تا 6 ماه زمان نیاز است تا تاثیرات نهایی این روش مشاهده شود.

کاربرد هایفوتراپی

  1. رفع غبغب
  2. لیفت گردن
  3. لیفت ابروها
  4. از بین رفتن خط خنده
  5. بهبود وضعیت خط چانه
  6. ز بین رفتن چروک های پوست 
  7. لیفت پیشانی
  8. درمان افتادگی پلک ها
  9. لاغری موضعی

کلینیک مزوتراپی سعادت آباد

مزوتراپی از خدمات بهترین کلینیک زیبایی در سعادت آباد است که به واسطه مزیت هایی که برای پوست صورت دارد، محبوب است. تزریق مزوتراپی به لایه هایی از پوست منجر به تولید کلاژن در پوست شده و بسیاری از عارضه های پوستی درمان می شود. در واقع افرادی که نیاز به یک روش درمانی برای بهبود ظاهر پوست خود را دارند، می توانند از مزوتراپی استفاده کنند.

کلینیک مزوتراپی تهران

کاربرد مزوتراپی

  1. رفع تیرگی زیر چشم
  2. از بین بردن افتادگی پلک
  3. رفع چاقی به صورت موضعی
  4. از بین بردن ترک ها
  5. از بین بردن پف دور چشم
  6. روشن‌تر کردن پوست
  7. سفت‌ کردن پوست

کلینیک میکرونیدلینگ در سعادت آباد تهران

میکرونیدلینگ از روش های برگزیده برای رفع چاله ها و جای جوش صورت است. بسیاری از افراد در دوران جوانی و نوجوانی جوش های مختلفی روی صورت خود زده اند و اکنون درگیر با جای این جوش ها هستند؛ بنابراین باید آگاه باشید که روش میکرونیدلینگ منجر به بازسازی پوست صورت می شود و می تواند کلیه عارضه های پوستی را اعم از جای جوش، لک صورت، تیرگی و… را برطرف نماید.

میکرونیدلینگ صورت یک روش غیر تهاجمی است که هیچ گونه عوارضی در پی ندارد به همین خاطر امروزه این روش با تقاضای بسیاری همراه است.

کلینیک میکرونیدلینگ سعادت آباد تهران

کاربرد میکرونیدلینگ

  1. درمان اسکار
  2. درمان چین و چروک صورت
  3. از بین بردن لکه های روی پوست
  4. از بین رفتن خطوط
  5. رفع منافذ باز پوست
  6. شفاف و روشن شدن پوست
  7. رفع کک و مک

کلینیک مزونیدلینگ سعادت آباد تهران

مزونیدلینگ ترکیبی از دو روش می باشد که برای درمان بسیاری از مشکلات موثر است چراکه از کوکتل های مختلفی برای این روش استفاده می شود که هر یک از این کوکتل ها خواص و مزیت های متفاوتی دارند. در واقع مزونیدلینگ یک روش موثر برای جوانسازی پوست است که می تواند خطوط ریز موجود بر روی پوست را در کوتاه ترین زمان ممکن از بین ببرد.

شاید فکر کنید که مزونیدلینگ چون دارای سوزن های بسیاری است، برای پوست دردناک است اما توجه نمایید که این روش به واسطه سر سوزن های بسیار ریزی که دارد و نفوذ به یک میلی‌متری پوست، هیچ گونه درد و عارضه ای ایجاد نمی کند.

کاربرد مزونیدلینگ

  • روشی غیر تهاجمی
  • جوانسازی پوست 
  • رفع کک و مک
  • رفع منافذ باز پوست
  • بدون درد و خونریزی
  • از بین بردن آفتاب سوختگی
  • رفع ترک های پوستی
  • درمان آکنه

کلینیک فیشیال در سعادت آباد

فیشیال پوست صورت یکی از محبوب ترین روش ها برای افزایش زیبایی و سلامت پوست است. در واقع پوست صورت نیاز به رسیدگی دارد و همین امر منجر شده تا فیشیال بیشتر از گذشته به چشم بیاید و متقاضیان بسیاری به سراغ آن بروند. فیشیال هم به صورت تخصصی و هم به صورت کلاسیک قابل انجام است که در نهایت هر دو روش منجر به بهبود ظاهر پوست می شوند.

کلینیک فیشیال در تهران

مزایای فیشیال

  1. پاکسازی آلودگی‌های محیطی از روی پوست 
  2. ایجاد احساس آرامش با استفاده از ماساژ صورت
  3. جوان‌سازی پوست صورت 
  4. بهبود گردش خون 
  5. رفع جوش‌های سرسیاه و سرسفید
  6. رفع منافذ باز
  7. لیفت و سفت شدن پوست
  8. درمان گودی، سیاهی و پف زیر چشم 
  9. صاف و یکدست شدن رنگ پوست
  10.  سم‌ زدایی پوست
  11.  شادابی و طراوت پوست صورت

کلینیک آبرسانی پوست در سعادت آباد

بسیاری از افراد با خشکی پوست مواجه هستند که همین خشکی پوست می تواند عامل شکل گیری بسیاری از بیماری های پوستی شود. اما توجه نمایید که یک سری روش وجود دارد که می تواند خشکی پوست صورت را درمان کرده و منجر به افزایش شادابی پوست شود.

مزایای آبرسانی پوست

  1. کاهش چین و چروک
  2. کنترل چربی پوست
  3. روشن کننده پوست
  4. بهبود خشکی پوست

کلینیک لایه برداری پوست سعادت آباد تهران

لایه برداری پوست صورت منجر به حذف سلول های مرده از روی پوست می شود که این روش از طریق دستگاه های مختلفی قابل انجام است. به طور مثال زمانی که افراد به سراغ فیشیال صورت می روند، در واقع از یک روش موثر برای لایه برداری صورت استفاده نموده اند که از طریق آن پوست روشن تر شده و یک لایه اضافی از روی پوست پاکسازی می شود.

مزایای لایه برداری پوست

  1. حذف سلول های مرده
  2. روشن تر شدن پوست
  3. تحریک کلاژن سازی پوست
  4. جلوگیری از بروز جوش
  5. افزایش گردش خون
  6. جذب بهتر سایر محصولات مراقبتی
  7. تخلیه جوش های سرسیاه
  8. کاهش چین و چروک

کلینیک لیفت صورت در سعادت آباد تهران

بسیاری از افراد علاقه ای به ظاهر شدن چین و چروک های مختلف بر روی صورت خود ندارند و در نتیجه این افراد به سراغ لیفت صورت می روند. لیفت پوست صورت از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است که متقاضیان با توجه به میزان چین و چروک و نوع پوست خود می توانند بهترین روش را انتخاب نمایند.

لیفت صورت

مزایای لیفت صورت

  1.  ایجاد زیبایی در خط فک
  2. رفع چین و چروک‌های عمیق صورت
  3. نتایج طبیعی و طولانی مدت
  4. بهبودی سریع 

کلینیک کربوکسی تراپی در سعادت آباد

کربوکسی تراپی صورت در بهترین کلینیک زیبایی تهران، از طریق نوعی ژل صورت می گیرد. این ژل بر روی صورت قرار می گیرد و می تواند بسیاری از عارضه ها و مشکلات پوست صورت را برطرف نماید. ژل کربوکسی تراپی می تواند تیرگی پوست را کاهش داده و اقدام به جوان تر نمودن پوست کند.

کربوکسی تراپی

کاربرد کربوکسی تراپی

  1. رفع لك صورت
  2. کاهش سلولیت
  3. بهبود وضعیت پوست
  4. تحریک کلاژن سازی در پوست
  5. بهبود موثر جای زخم و اسکار 
  6. رفع تیرگی دور چشم و چروک اطراف چشم

کلینیک بوتاکس در سعادت آباد تهران

تزریق بوتاکس صورت جزو روش های درمانی و زیبایی است که سالهاست این روش محبوب و پرطرفدار است و خیلی ها برای یک بار هم که شده از این روش استفاده کرده اند. بوتاکس پوست صورت منجر به شل شدن عضلات آن می شود و نمی گذارد چین و چروک ریز بر روی صورت نمایان شود به همین خاطر بسیار محبوب است.

کلینیک بوتاکس تهران

کاربرد بوتاکس

  1. قرینه کردن دو طرف صورت
  2. درمان افتادگی پلک
  3. درمان انحراف چشم
  4. از بین بردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم
  5. درمان افتادگی گوشه‌های لب و نوک بینی
  6. کاهش خطوط ایجاد شده در گردن
  7. حذف چین و چروک چانه
  8. از بین بردن خط اخم
  9. درمان خط خنده

کلینیک تزریق فیلر سعادت آباد

تزریق فیلر برای نواحی مختلف صورت انجام می شود و به واسطه اینکه حجم قابل توجهی به صورت می دهد و منجر به آبرسانی پوست می شود بسیار محبوب است. بسیاری از افرادی که از این روش استفاده نموده اند به خوبی می دانند که تزریق فیلر تا چه میزان منجر به بهبود ظاهر پوست می شود.

کاربرد فیلر

  1. افزایش حجم لب ها
  2. اصلاح فرم بینی
  3. زاویه سازی فک
  4. محو شدن خط خنده
  5. رفع اسکار
  6. پر کردن چین و چروک های صورت
  7. تزریق فیلر زیر چشم
  8. تزریق فیلر خط اخم و خطوط افقی پیشانی
  9. تزریق فیلر به خطوط پاکلاغی کنار چشم

کلینیک تزریق ژل در تهران

بسیاری از افراد تزریق ژل را تجربه کرده اند و می دانند که این تزریق تا چه میزان بر روی ظاهر صورت تاثیرگذار است. توجه نمایید که تزریق ژل برای صورت منجر به بهبود ظاهر صورت و رفع حجم آن می شود و به خاطر اینکه هیچ عارضه ای برای پوست صورت ندارد، با افزایش تقاضا همراه است.

کلینیک تزریق ژل سعادت آباد

انواع مدل تزریق ژل

  1. تزریق ژل گونه
  2. تزریق ژل خط خنده
  3. تزریق ژل لب مدل روسی
  4. تزریق ژل به بینی
  5. تزریق ژل لب قلبی
  6. تزریق ژل لب مدل قلوه ای
  7. ژل لب مدل چاک دار
  8. ژل لب مدل سه دکمه ای

کلینیک زاویه سازی صورت در سعادت آباد تهران

زاویه سازی صورت جزو روش های زیبایی است که امروزه با تقاضای بسیاری همراه است چراکه با استفاده از این روش فرم صورت به فرم دلخواه می رسد و می توان شاهد افزایش زیبایی آن بود. زاویه سازی صورت در بهترین کلینیک زیبایی در سعادت آباد، از طریق متریال برند و باکیفیت خارجی ارائه می شود.

مزایای زاویه سازی صورت

  1. تقارن صورت
  2. اصلاح چانه کوچک
  3. رفع گردی صورت
  4. رفع لاغری صورت
  5. بهبود استخوانی بودن صورت
  6. بهبود نیمرخ صورت
  7. تناسب اجزای صورت

کلنیک جوانسازی صورت در تهران

جوانسازی صورت از طریق روش های مختلفی صورت می گیرد که متقاضیان با توجه به نوع پوست خود و میزان چین و چروک ها از بهترین روش استفاده می کنند. افرادی که نیاز به جوانسازی صورت دارند، باید آگاه باشند که با این اقدام سن آن ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و این جزو بهترین مزیت های جوانسازی صورت است.

مزایای جوانسازی پوست

  1. تقویت کردن پوست
  2. کاهش جوش
  3. صاف شدن بافت پوست
  4. درخشندگی پوست صورت
  5. تولید کلاژن بیشتر
  6. رفع خشکی پوست
  7. ترمیم زخم

پاکسازی پوست با دستگاه های 2024

پاکسازی پوست صورت از طریق روش ها و دستگاه های مختلفی امکان پذیر است که هر زمان متقاضیان به سراغ بهترین کلینیک زیبایی در سعادت آباد بروند، می توانند از طریق بهترین روش، با توجه به نوع پوست خود اقدام نمایند. در ادامه با محبوب ترین دستگاه های 2024 برای پاکسازی پوست آشنا می شوید.

نوردرمانی 

نور درمانی یا ال ای دی تراپی یکی از بهترین روش ها برای رفع بسیاری از عارضه های پوستی است که هر زمان متقاضیان قصد انجام این روش را دارند باید حتما در ابتدا بهترین کلینیک زیبایی تهران را انتخاب نمایند تا زیر نظر دکتر زیبایی بتوانند بهترین خدمات را دریافت نمایند.

مزایای نوردرمانی

  1. درمان آکنه
  2. کاهش التهابات پوستی
  3. بهبود چین و چروک ها
  4. رفع لک ها
  5. تحریک پوست برای افزایش کلاژن سازی
  6. بهبود اثر سوختگی
  7. روشن شدن پوست
  8. سم زدایی
  9. افزایش جریان خون

پلاژن تراپی

پلاژن تراپی با تزریق امواج رادیویی از طریق سوزن‌ های بسیار ریز به زیر پوست، علاوه بر اکسیژن رسانی و تزریق مواد مغذی، لایه برداری نیز انجام می‌ دهد. این روش در اغلب کلینیک های زیبایی تهران ارائه می شود اما بهتر است که دکتر زیبایی این روش را برای شما انجام دهند تا هیچ گونه عارضه پوستی را مشاهده نکنید.

کلینیک پلاژن تراپی سعادت آباد

مزایای پلاژن تراپی

  1. بازگرداندن حالت کشسانی پوست
  2. کاهش خطوط ریز و چین و چروک
  3. تقویت فرایند اکسیژن ‌رسانی به پوست
  4. از بین بردن آلودگی‌های پوست
  5. تنظیم میزان رطوبت و چربی پوست
  6. کاهش منافذ پوست
  7. کمک به گردش بهتر خون

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن اقدام به رفع بسیاری از عارضه های پوستی می کند و می تواند منجر به بهبود زیبایی پوست صورت شود. این روش به واسطه یک دستگاه انجام می شود و تنها اپراتورهایی که دوره های آموزشی را سپری کرده اند و دانش کافی برای این اقدام کسب نموده اند، این نوع خدمات را ارائه می دهند.

مزایای میکرودرم ابریژن

  1. افزایش طراوت و شادابی پوست
  2. برطرف سازی چین و چروک‌ ها
  3. هموار شدن پوست
  4. از بین بردن جوش‌های سرسیاه
  5. برطرف سازی افتادگی پوست
  6. کمک به رفع لک‌های پوستی

درما اف

درما اف به اتوی صورت معروف است که می تواند یک لایه بردار عمیق نیز محسوب شود که به واسطه آن هم لایه رویین و اضافی پوست صورت برداشته می شود و هم پوست روشن و درخشان می شود. استفاده از این دستگاه می تواند منجر به جذب مواد و متریال مراقبتی بسیار شود.

مزایای درما اف

  1. از بین رفتن آلودگی های مختلف
  2. افزایش گردش خون در پوست
  3. از بین بردن خطوط ریز
  4. سفت و محکم کردن پوست
  5. درمان لکه های تیره پوست
  6. پاکسازی آکنه و منافذ باز پوست

هیدرودرمی

هیدرودرمی یکی از بهترین روش ها برای آبرسانی پوست صورت است که متقاضیان می توانند از طریق این روش اقدام کنند تا پوست رطوبت و چربی مورد نیاز خود را به دست بیاورد. روش هیدرومی هیچ گونه عارضه ای برای پوست صورت ایجاد نمی کند به همین خاطر اغلب کلینیک های زیبایی سعادت آباد از این روش برای زیبایی هرچه بیشتر پوست صورت استفاده می کنند.

مزایای هیدرودرمی

  1. مرطوب‌ سازی و آبرسانی
  2. تمیزکاری پوست
  3. جوانسازی پوست
  4. کاهش چین و چروک
  5. درمان لکه‌ های پوستی
  6. ایجاد ظاهر زیباتر

هایفرکوئنسی

از هایفرکوئنسی جهت ضدعفونی کردن پوست به ویژه برای کسانی که مستعد آکنه هستند یا جوش فعال دارند استفاده می شود. البته توجه نمایید که این دستگاه هم برای پوست و هم برای مو قابل استفاده است و به واسطه مزیت های بی نظیری که دارد، بسیار محبوب است.

مزایای هایفرکوئنسی

  1. ضدعفونی کردن پوست
  2. رفع منافذ باز سطح پوست
  3. رفع آکنه
  4. کنترل سبوم 
  5. کنترل چربی پوست
  6. رفع جای زخم 

مراقبت و احیای مو

خدمات کلینیک زیبایی در سعادت آباد هم شامل پوست و هم مو می باشد بنابراین آن دسته از متقاضیان که نیاز به رفع مشکلات مو و کف سر را دارند، می توانند به سراغ این روش ها بروند. در ادامه با چند مورد از جدیدترین متدها برای مراقبت و احیای مو آشنا می شوید و سپس می توانید با اطمینان خاطر اقدام نمایید.

اسکراب اسکالپ سر

اسکراب اسکالپ سر یک روش تخصصی برای پاکسازی کف سر از هرگونه چربی و آلودگی است که دکتر در ابتدا پوست سر را آنالیز می کند و سپس اگر پوست با آلودگی و چربی بسیاری مواجه است، از این روش استفاده می کنند؛ اما اگر این روش برای متقاضیان مناسب نباشد، دکتر از روش های دیگر استفاده می کند.

اسکراب اسکالپ سر

مزایای اسکراب اسکالپ سر

  1. اکسیژن رسانی به پوست سر 
  2. رفع خارش سر
  3. رفع نازکی موها
  4. رفع ریزش مو
  5. کاهش قابل توجه ریزش مو
  6. لایه برداری پوست کف سر
  7. سم زدایی
  8. افزایش ضخامت تار مو
  9. تحریک فولیکول مو

اوزون تراپی مو

اوزون تراپی یک روش موثر برای مراقبت و احیای مو است که به واسطه یک دستگاه انجام می شود. این روش به واسطه کاربردهای بی نظیری که دارد بسیار محبوب و پرتقاضا است. در واقع افرادی که می خواهند حجم موهای خود را افزایش دهند و جلوی ریزش آن را بگیرند، بیشتر به سراغ اوزون تراپی مو می روند.

مزایای اوزون تراپی مو

  1. افزایش حجم مو
  2. کاهش ریزش مو
  3. رطوبت رسانی مو
  4. جلوگیری از سفید شدن موها
  5. کاهش میزان شوره کف سر
  6. رفع قارچ کف سر
  7. رفع بسیاری از بیماری ها

مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یک روش تخصصی و تضمین شده برای رفع بسیاری از مشکلات کف سر است. این روش به واسطه تاثیرات بی نظیری که دارد متقاضیان بسیاری نیز به همراه دارد. این روش به واسطه کوکتل های مختلف به نقاط مختلف کف سر تزریق می شود و جزو روش هایی است که در طی چند جلسه متوالی باید انجام شود.

مزایای مزوتراپی مو

  1. تقویت رشد موها
  2. جلوگیری از ریزش شدید
  3. تحریک فولیکول های مو 
  4. افزایش ضخامت مو
  5. افزایش گردش خون در پوست
  6. رفع شوره سر

کربوکسی تراپی مو

برخی افراد فکر می کنند که کربوکسی تراپی تنها برای پوست صورت است اما توجه نمایید که این روش برای مو هم انجام می شود و به واسطه کاربردهای بی نظیری که دارد محبوب است. در این روش، کربن دی اکسید به لایه های از پوست می رسد و سپس با سازوکاری که دارد، منجر به بهبود مشکلات مو و کف سر می شود.

مزایای کربوکسی تراپی مو

  1. روش غیر تهاجمی
  2. مهار ریزش مو
  3. تولید کلاژن و الاستین
  4. تحریک رشد موها
  5. اکسیژن‌رسانی
  6. بهبود جریان خون
  7. بهبود کیفیت و ضخامت مو

ویژگی بهترین کلینیک زیبایی در سعادت

  1. کلیه خدمات زیرنظر دکتر زیبایی ارائه شود
  2. استفاده از دستگاه آنالیزور پوست و مو
  3. استفاده از جدیدترین دستگاه های 2024
  4. دارای کادری حرفه ای و خوش برخورد
  5. ارائه خدمات در محیطی کاملا بهداشتی
  6. استفاده از متریال برند و باکیفیت
  7. تنوع بالای خدمات پوست و مو
  8. دارای مجوزهای ضروری
  9. ارائه مشاوره رایگان
  10. ارائه نمونه کارهای قبلی

کادر مجرب و حرفه ای کلینیک زیبایی دکتر فاخته علی اکبری 

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی در تهران این است که باید دارای کادری مجرب، آموزش دیده، خوش برخورد و صبور باشد. زمانی که متقاضیان وارد کلینیک زیبایی دکتر فاخته می شوند، این ویژگی ها را کاملا خواهند دید و همین مورد موجب شده تا این کلینیک برای افراد مختلف جذاب باشد. بسیاری از کسانی که به این کلینیک مراجعه می کنند، به جمع مشتریان وفادار آن می پیوندند.

بنابراین اگر ارائه خدمات به صورت کاملا حرفه ای و در محیطی بهداشتی با کادری خوش برخورد و حرفه ای برای‌تان اهمیت دارد، بهتر است که به سراغ کلینیک زیبایی دکتر فاخته علی اکبری بروید.

اهمیت استفاده از جدید ترین دستگاه ها برای انجام خدمات زیبایی

یکی از مهم ترین مواردی که خیلی ها به آن توجه ویژه ای می کنند این است که برای دریافت خدمات به کلینیکی مراجعه نمایند که کلیه دستگاه های آن باکیفیت و جدید باشد. در واقع استفاده از دستگاه های جدید و برند، هم منجر به افزایش تاثیرات روش منتخب می شود و هم عارضه ای ایجاد نمی کند.

متقاضیانی که به پوست و موی خود بسیار اهمیت می دهند، بهتر است که برای دریافت بهترین خدمات با جدیدترین دستگاه ها، به کلینیک زیبایی دکتر فاخته علی اکبری مراجعه نمایند.

چرا کلینیک دکتر فاخته را انتخاب کنیم؟

دکتر فاخته علی اکبری بهترین مدرس سازمان فنی حرفه ای و از مجرب ترین دکترها در لاین زیبایی هستند که با دانش بالا در این زمینه و استفاده از متریال برند و دستگاه های 2024، قادر هستند که بهترین خدمات را ارائه دهند. وجه تمایز این کلینیک زیبایی در این است که هزینه خدمات در این مجموعه کاملا مناسب است و نیازی به نگرانی از بابت این موضوع نمی باشد.

بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که کیفیت خدمات زیبایی برای‌تان اهمیت دارد، می توانید با اطمینان خاطر به این مجموعه مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا