دوره آموزش پاکسازی پوست صورت + هزینه کلاس صفر تا صد

کلاس آموزش پاکسازی پوست به صورت تخصصی و مناسب بازارکار توسط مدرس رسمی و ابلاغ دار سازمان فنی حرفه ای و داور برگزیده مسابقات بیوتی تراپیست برتر دانشگاه دکترفاخته علی اکبری برگزار می شود. در این دوره ها آناتومی انواع پوست، پاکسازی،آبرسانی، لک، آکنه، ماساژ صورت، سلولهای بنیادی شناخت ابزار و دستگاه آموزش داده می شود. و هنرجو بعد از پایان دوره مدرک فنی حرفه ای (بین المللی) را دریافت می کند.

جهت مشاوره و شرکت در دوره آموزش پاکسازی پوست با ما تماس بگیرید.

آموزش پاکسازی پوست صورت با مدرک فنی حرفه ای

یکی از دوره ها که متقاضی  زیادی دارد، آموزش پاکسازی پوست و صورت است، پاکسازی پوست به روش ها و تکنیک هایی گفته می شود که در جهت سلامت و ارتقا کیفیت پوست است. هدف از مراقبت های زیبایی تامین شادابی، سلامت و پیشگیری از پیری زودرس پوست می باشد. کلاسهای پاکسازی پوست شامل تمامی آموزشهای شناخت آناتومی و فیزیولوژی پوست، آسیب شناسی و بیماری پوست، شناخت اصولی انواع پوستهای چرب، خشک، مختلط و درمان آنها، انواع پلینگها (اسکراب) و مراقبتهای بعد از پاکسازی می باشد.

همچنین بعد از اتمام دوره مشاوره راه اندازی کسب و کار و اتاق پوست، جذب مشتری، و خرید محصولات و دستگاهها به هنرجو آموزش داده می شود.

آموزش پاکسازی پوست

سرفصل های دوره آموزش پاکسازی پوست صورت

  1. استراکچر کامل پوست
  2. لایه های پوست به صورت تخصصی
  3. شناخت انواع بیماری های پوست
  4. رادیکال آزاد و اهمیت استفاده از آنتی اکسیدان
  5. شناخت علمی پوست چرب و دلیل آسیبها
  6. بستن منافذباز و‌کنترل چربی
  7. شناخت علمی پوست خشک و دلیل آسیبها
  8. آبرسانی پوست
  9. دلایل حساس شدن پوست و درمان آن
  10. دلایل ایجاد لک و درمان آن
  11. انواع لایه بردارها و‌استفاده صحیح آن
  12. شناخت ماسکها و استفاده صحیح آن
  13. اهمیت ضدآفتابها
  14. استفاده اصولی از سرم ها و ویالها                
  15. تکنیکهای ماساژ صورت
  16. فیشیال کلاسیک
  17. فیشیال درمانی و تخصصی
  18. تکنیک ساخت ماسک و کرم به صورت انحصاری برای فرد
  19. آموزش برندینگ (برند شناسی)

سرفصل های تجهیزات پوست به صورت غیرتهاجمی

  1. اسکرابر، اولتراسونیک
  2. انواع ال ای دی تراپی
  3. میکردرم ابریژن و اندرمولوژی
  4. آراف صورت و دورچشم
  5. سوپر فیشیال ۲۰۲۳
  6. هیدرودرمی
  7. پلاژن و کربن تراپی
  8. اسید تراپی (آکنه، ملاسما، جوانسازی)
  9. کربوکسی تراپی
  10. میکرونیدلینگ
  11. مزونیدلینگ
مدرسدکتر فاخته علی اکبری
مدت دوره5 جلسه 4 ساعته
نوع مدرکسازمان فنی حرفه ای کشور، بین المللی فرانسه با کد رجیستری
نوع دورهتئوری، عملی و هنرجوها بر روی مدل زنده تمرین و تکرار دارند.
پشتیبانی6 ماه
تعداد نفرات6 الی 8 نفر
هزینه دورهلطفا تماس بگیرید

دوره پاکسازی پوست تخصصی در تهران

این دوره ها فقط مختص سنین خاصی نیست، بلکه تمام افراد بالای 21 سال باید مراقبت از پوست را جدی بگیرند.هنرجویان بعد از گذراندن دوره مبتدی پاکسازی پوست میتوانند در دوره بعد که استفاده از تجهیزات و دستگاه های زیبایی پوست است شرکت کنند که این دوره شامل دستگاه های درمااف (اتوی صورت)، آنالیزور پوست، میکرودرم، هیدرودرمی ، نوردرمانی، میکرونیدلینگ و درمان با سلولهای بنیادی و ….. است. اگر علاقه مند به یادگیری این دوره ها و کسب درآمد می باشید، بهتر است در دوره های با کیفیت زیر نظر مدرسان رسمی آموزش ببینید.

هنرجویان با گذراندن کلاس های تئوری و عملی و در انتهای دوره موفق به اخذ مدرک سازمان فنی حرفه ای کشور می شوند. مدرک فنی حرفه ای بین المللی و قابل ترجمه می باشد(با هزینه جداگانه) و همه کشورها مورد تایید است. تمامی مدارک بین الملل دارای کد ریجستر می باشند و متعلق به کشور فرانسه و آلمان هستند. با گذراندن دوره های پوستی و کلاس های پاکسازی می توانید در دوره های کارورزی نیز شرکت کنید.بعد از اتمام این دوره یا همزمان با دوره پاکسازی پوست میتوانید دوره استفاده از دستگاه های پاکسازی پوست را نیز بگذرانید.

آموزش پاکسازی پوست با مدرک

سرفصلهای کار با تمام دستگاه های پاکسازی پوست

  1. آموزش کار با دستگاه های پوست
  2. آموزش دستگاه پلاژن ۲۰۲۳ 
  3. آموزش کار با دستگاه سوپر فیشیال (نیوفیس)
  4. هیدروفیشیال
  5. آراف دور چشم و صورت
  6. کار کردن با چکش گرم و سرد
  7. آموزش لیفت صورت با جریان الکتریکی
  8. آموزش کار با دستگاه آنالیزور پوست
  9. آموزش کار با میکرودرم ابریژن
  10. اندرمولوژی
  11. آموزش هایفرکوئنسی
  12. عینک ماساژ
  13. آموزش دستگاه ال ای دی (نور درمانی)
  14. آیس رولر
  15. آموزش دستگاه هیدرودرمی( گالوانیک، دزن)
  16. آموزش ماسک حرارتی
  17. دستگاه درمااف (اتوی صورت)
  18. اسید تراپی
  19. کربوکسی تراپی
مدرسدکتر فاخته علی اکبری
مدت دوره2 جلسه 4 ساعته
نوع مدرکسازمان فنی حرفه ای کشور + سرتیفیکیت از فرانسه
نوع دورهدوره ها به صورت تئوری و عملی می باشد.
پشتیبانی6 ماه
تعداد نفرات6 الی 8 نفر
هزینه دورهلطفا تماس بگیرید

آموزش پاکسازی صورت پیشرفته

پوست یک ارگان حیاتی است که بدون آن هیچ موجودی قادر به ادامه حیات نیست. برخی از وظایف پوست:بدن را در مقابل حرارت و تابش محافظت میکند، از ورود میکروبها به بدن جلوگیری میکند. هورمونها و آنزیمها را در داخل بدن حفظ میکند و موارد دیگر….پوست سه لایه دارد که پاکسازی پوست در خارجی ترین لایه اپیدرم انجام می شود. محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر پاک کننده ها، لایه بردارها، ترمیم کننده ها، مرطوب کننده ها براین لایه تاثیر می گذارند.

هر چقدر که پوست پیر شود آب و چربی خود را از دست می دهد و این سلول پیر از لایه اپیدرم رد شده و به سطح پوست می رسد. و این همان لایه شاخی سلولهای مرده است. تکنیکهایی از جمله زدودن آلودگی، لایه برداری های مختلف، آبرسانی، جوانسازی با روش های مدرن که فقظ مختص آموزش های ما است.

سرفصلهای آموزش پاکسازی پوست تخصصی و ادونس

  1. سلولهای بنیادی (آموزش ویژه آکادمی دکتر فاخته)
  2. اسید تراپی
  3. کربوکسی تراپی
  4. نخ لیفت جذبی کلاژن
مدرسدکتر فاخته علی اکبری
مدت دوره1 جلسه 6 ساعته
نوع مدرکمدرک بین المللی از فرانسه
نوع دورهدوره ها به صورت تئوری و عملی می باشد.
پشتیبانی6 ماه
تعداد نفرات3 الی 6 نفر
هزینه دورهلطفا تماس بگیرید

نحوه برگزاری کلاس های آموزشی پاکسازی پوست

کلاسهای آموزش پاکسازی پوست به دو صورت خصوصی که 1تا2 نفر و نیمه خصوصی که 3 تا 6 نفر برگزار می شود. (توجه داشته باشید که آکادمی دکتر فاخته تعداد هنرجویان بیشتر از 6 نفر نمی باشد به دلیل اینکه برای ما کیفیت مهمتر است) و برای هنرجویان که شاغل می باشند امکان تشکیل کلاس، در روزهای پایانی هفته امکانپذیر است.آموزش در اتاق های آماده پوستی انجام می شود و هیچگونه هزینه جداگانه برای استفاده از مواد دریافت نخواهد شد.در کلاس های پاکسازی پوست ، هنرجوهای عزیز روی مدل زنده تمرین خواهند داشت و تمامی مراحل پاکسازی پوست روی صورت تمرین و تکرار می شود.همه مواد و دستگاهها برای آموزش بر عهده آموزشگاه می باشد.

آموزش پاکسازی پوست با مدرک

مدرک بین المللی پاکسازی پوست صورت

هنرجویان بعد از گذراندن دوره آموزش پاکسازی پوست در آموزشگاه ما در پایان دوره بعد از قبولی در آزمون تئوری و عملی مدرک سازمان فنی و حرفه ای دریافت میکنند. این مدرک بین المللی و قابل ترجمه برای مهاجرت می باشد. همچنین بعد از پایان دوره مدرک سرتیفیکیت نیز دریافت می کنند و می توانند به راحتی در کلینیکهای زیبایی، اسپاها، باشگاهها، آرایشگاهها استخدام شوند.

مدرک پاکسازی پوست

هزینه دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای

یکی از مهم ترین مواردی که افراد پیش از شرکت در دوره های آموزش پاکسازی پوست به آن توجه می کنند هزینه ها است. هزینه آموزش پاکسازی پوست بستگی به عوامل مختلفی دارد به همین خاطر باید پیش از ثبت نام جهت دریافت مشاوره به کلینیک مراجعه کنید تا از جدیدترین اطلاعات و هزینه ها آگاه شوید.

هزینه دوره های پاکسازی پوست بستگی به انتخاب هنرجو متفاوت است. که به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی برگزار شود. هزینه دوره های مبتدی با دوره های تخصصی نیز متفاوت است.

هزینه پاکسازی پوست

مشاوره راه اندازی کسب و کار بعد از اتمام دوره 

دریافت مشاوره پیش از راه اندازی کسب و کار جدید بسیار حائز اهمیت است تا متقاضیان آگاه شوند که برای راه اندازی بیزینس خود باید چه کارهایی انجام دهند. شایان ذکر است که تنها برخی مدرسان اقدام به ارائه مشاوره در این باره می کنند، به همین خاطر ضروری است که با دقت بیشتری اقدام نمایید.

خرید تجهیزات، خرید مواد مورد نیاز، دریافت مجوز، انتخاب برندهای خوب و… از جمله مواردی است که افراد پیش از راه اندازی کسب و کار خود نگرانی هایی از این بابت دارند. اما توجه نمایید که بهترین مدرس پاکسازی پوست شما را برای آگاهی از کلیه این موارد راهنمایی می کند.

درآمد پاکسازی پوست چقدر است؟

رسیدگی به پوست به عنوان حساس ترین عضو، بسیار حائز اهمیت است به همین خاطر بیشتر بانوان و بعد آقایان به سراغ انجام روش های پاکسازی و مراقبت از پوست می روند. افرادی که به عنوان اسکین کر در این حوزه فعال هستند، می توانند بهترین خدمات را ارائه دهند و سپس به درآمد بسیار مطلوبی خواهند رسید.

بنابراین اگر به دنبال یک شغل پولساز و پردرآمد هستید، می توانید با خیالی آسوده به سراغ پاکسازی پوست بروید. با شرکت در کلاس پاکسازی پوست صورت، می توانید به یک اسکین کر حرفه ای و مجرب تبدیل شوید.

بعد از اتمام کلاس پاکسازی صورت چه مهارتی کسب می کنیم؟

در انتهای دوره پاکسازی پوست متوجه می شوید که شما به یک بیوتی تراپیست حرفه ای و مجرب تبدیل شده اید که اطلاعات بسیار جامع و کاملی راجع به این حرفه دارید و می توانید بهترین خدمات را با بالاترین تنوع ارائه دهید.

تبدیل شدن به یک فیشیالیست حرفه ای تنها زمانی ممکن است که متقاضیان در بهترین دوره های آموزشی شرکت کنند و بتوانند مهارت های بسیاری کسب نمایند. با کسب مهارت های پاکسازی صورت و مراقبت از پوست، می توانید طیف گسترده ای خدمات را ارائه دهید.

کلاس پاکسازی پوست

آموزش پاکسازی پوست با دستگاه صفر تا صد

در دوره آموزش پاکسازی پوست افراد یاد می گیرند که با انواعی از دستگاه ها چگونه کار کنند. در واقع شما برای پاکسازی پوست افراد مختلف باید از طریق دستگاه های گوناگون اقدام کنید که هر کدام از این دستگاه ها نکات و فوت و فن هایی دارند که با آگاهی از این موارد می توانید به تنهایی خدمات بسیاری ارائه دهید.

بنابراین دوره پاکسازی پوست باید هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی برگزار شود تا علاقه مندان بتوانند یاد بگیرند که با انواعی از دستگاه ها چگونه کار کنند.

در ادامه با آموزش پاکسازی پوست از طریق دستگاه های مختلف آشنا می شوید که خواندن آن ذهن شما را برای کار با انواعی از دستگاه های پاکسازی پوست آشنا می کند.

آموزش پاکسازی پوست با دستگاه

آموزش دستگاه با پلاژن تراپی

در دوره آموزش پاکسازی پوست به افراد یاد داده می شود که چگونه با دستگاه پلاژن تراپی کار کنند چرا که این دستگاه یکی از بهترین دستگاه ها برای لایه برداری و جوانسازی پوست صورت است که اگر بتوان با نحوه درمان پوست صورت از طریق این دستگاه آشنا شد می توان بهترین خدمات را ارائه داد.

دستگاه پلاژن تراپی یکی از بهترین دستگاه ها برای پاکسازی پوست صورت است که هم سطح پوست را عمیقا تمیز می کند و هم منجر به جوانسازی آن می شود به همین خاطر تقاضا برای انجام این روش بسیار زیاد است و در دوره آموزش پاکسازی پوست نحوه کار با این دستگاه به صورت کامل آموزش داده می شود.

آموزش دستگاه با پلاژن تراپی

آموزش دستگاه آر اف

از دیگر بخش های دوره آموزش پاکسازی پوست، معرفی دستگاه آر اف است؛ زیرا این دستگاه نیز می تواند پوست صورت را عمیقا پاکسازی نماید و بسیاری از ضایعه های پوستی از جمله سلول های مرده را حذف نماید به همین خاطر بخشی از دوره آموزش پاکسازی پوست به آموزش کار با دستگاه آر اف اختصاص داده می شود.

برای افرادی که از جای آکنه رنج می برند استفاده از این دستگاه بسیار توصیه می شود و در دوره آموزش پاکسازی پوست با آر اف به کلاینت گفته می شود که چگونه از طریق این دستگاه بسیاری از عارضه های پوستی را درمان کند بگونه ای که فرد هیچ گونه درد یا آسیبی را شاهد نباشد.

آموزش پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یکی از روش های آشنا برای اغلب افراد است چرا که حین پاکسازی پوست، بسیاری از اپراتورها از این روش نیز استفاده می کنند تا پوست صورت فرد شاهد تغییرات بسیاری باشد؛ بنابراین با یادگیری و آموزش این روش می توان خدمات ویژه ای ارائه داد و مشتریان بسیاری را جذب نمود.

کار با دستگاه میکرودرم ابریژن سخت و دشوار نیست اما نکاتی دارد که باید حتما از این نکات استفاده کنید تا پاکسازی پوست صورت متقاضی به خوبی انجام شود به همین خاطر بخشی از دوره آموزش پاکسازی پوست به این مورد اختصاص داده می شود.

دوره آموزش پاکسازی پوست با نور درمانی

نوردرمانی از دیگر روش هایی است که در دوره پاکسازی پوست کار با این دستگاه نیز آموزش داده می شود. در واقع نوردرمانی پوست صورت را تنها مدرسان حرفه ای و باتجربه می توانند آموزش دهند چرا که کار با این دستگاه نیاز به اطلاعات و دانش بالایی دارد و باید به خوبی از این نکات آگاه بود تا بتوان به کلاینت یا هنرجو انتقال داد.

زمانی که در بهترین دوره آموزش پاکسازی پوست شرکت نمایید می توانید کار با دستگاه نور درمانی را یاد بگیرید. در واقع این دستگاه نورهای مختلف با طول موج های گوناگون را ارسال می کند که باید نسبت به کارایی هر یک از این نورها آگاه باشید و سپس درمان را آغاز نمایید.

دستگاه نور درمانی

آموزش دستگاه میکروکارنت 

دستگاه میکروکارنت صورت جدید ترین و بهترین دستگاهی است که تنها برخی از مدرسان در دوره های آموزشی خود به معرفی این دستگاه می پردازند. میکروکارنت صورت جایگزین بسیار خوبی برای بوتاکس است که به خاطر فواید بی نظیری که دارد، بسیاری از متقاضیان علاقه مند به انجام این روش هستند.

در کلاس پاکسازی پوست، به معرفی این دستگاه، نحوه عملکرد آن و همچنین نحوه کار با این دستگاه به صورت کاملا تخصصی پرداخته می شود.

آموزش پاکسازی پوست خشک

یکی از مهم ترین نکاتی که خیلی ها نسبت به آن آگاه نیستند این است که آموزش پاکسازی پوست خشک با چرب متفاوت است و برای هر کدام از این موردها تعداد جلسات خاصی در نظر گرفته می شود چرا که نحوه پاکسازی پوست خشک با پوست چرب متفاوت است و باید هر دو روش را به صورت کامل یاد بگیرید.

در دوره آموزش پاکسازی پوست خشک به افراد گفته می شود که خیلی از لایه بردارهای مختلفی استفاده نکنند و حتی از دستگاه هایی که مناسب اینگونه پوست ها نیست، استفاده نکنند تا افراد شاهد هیچ گونه عوارضی نباشند. 

در واقع دوره پاکسازی پوست موجب می شود تا ذهن شما نسبت به نکات آموزش پاکسازی پوست خشک آماده تر شود و بتوانید به تنهایی انواعی از پوست ها را پاکسازی نمایید.

آموزش پاکسازی پوست چرب

از دیگر بخش هایی که در دوره آموزش پاکسازی پوست به آن اشاره می شود، نحوه پاکسازی پوست چرب است چرا که پاکسازی پوست اینگونه افراد مراحل خاصی دارد تا بتوان هم چربی اضافی را حذف نمود و هم این چربی را کنترل کرد. چربی انباشته شده روی پوست مضرات بسیاری دارد که باید درمان شود و درمان آن نیز به واسطه پاکسازی پوست صورت می گیرد.

هرچقدر که مهارت مدرس بیشتر باشد شما بهتر می توانید یاد بگیرید که چگونه انواعی از پوست ها را پاکسازی نمایید بخصوص پوست های چرب که پاکسازی آن ها کمی سخت تر و حساس تر است. بنابراین سعی کنید که در بهترین دوره پاکسازی پوست شرکت نمایید تا با فوت و فن های انجام این روش بیشتر آشنا شوید.

آموزشگاه پاکسازی پوست صورت در تهران

زمانی که افراد قصد شرکت در دوره های آموزش پاکسازی پوست را دارند با دوره های مختلفی مواجه می شوند به همین خاطر ممکن است کمی انتخاب بهترین آموزشگاه برایشان کار سختی باشد. خیلی ها با شرکت در دوره ها و گذراندن کلاس های پاکسازی پوست باز هم نتوانسته اند درک خوبی از انجام این کار داشته باشند و بتوانند خدمات ارائه دهند.

با شرکت در دوره های آموزش پاکسازی پوست دکتر فاخته علی اکبری می توانید در پایان دوره اقدام به ارائه خدمات نمایید و به درآمد بسیار عالی برسید؛ زیرا دکتر فاخته از صفر تا صد انجام این کار را به متقاضیان آموزش می دهد و سپس برای شروع کار آن ها را راهنمایی می کند.

همه لاین های دوره های آموزش پوست از جمله: پاکسازی پوست، تمام دستگاه های پوستی، میکرونیدلینگ، مزوتراپی، اسیدتراپی، کربوکسی تراپی، توسط دکتر فاخته علی اکبری، مدرس برتر و رسمی سازمان فنی حرفه ای و همچنین داور برگزیده مسابقات بیوتی تراپیستها آموزش داده می شود.

آموزش پاکسازی پوست

دکتر فاخته علی اکبری مدرس برتر و رسمی سازمان فنی حرفه ای و همچنین داور برگزیده مسابقات بیوتی تراپیستها

آموزش پاکسازی پوست چیست؟

آموزش پاکسازی پوست یکی از بهترین دوره هایی است که امروزه بسیاری از بانوان جهت شرکت در این دوره ها اقدام می کنند چرا که هم یادگیری این حرفه در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است و هم از طریق آن می توان به درآمد چشمگیری دست یافت به همین خاطر جزو پرتقاضاترین دوره های آموزشی است.

در دوره های آموزش پاکسازی پوست به افراد یاد داده می شود که چگونه از طریق دستگاه های مختلف اقدام به پاکسازی پوست نمایند بگونه ای که افراد شاهد فواید و مزیت های این روش ها باشند. در واقع شما یاد می گیرید که با توجه به هر نوع پوستی از چه روش هایی استفاده کنید.

البته ذکر این نکته ضروری است که برای یادگیری و کسب دانش بیشتر راجع به این حرفه باید حتما در بهترین آکادمی ثبت نام کنید و زیر نظر بهترین مدرسان سازمان فنی حرفه ای این حرفه را یاد بگیرید تا بتوانید پس از گذراندن دوره آموزش پاکسازی پوست خودتان به تنهایی خدمات ارائه دهید.

بخشی از دوره آموزش پاکسازی پوست

نظر هنرجوی عزیزمون درباره دوره آموزش پاکسازی پوست

سوالات متداول

پیش نیازهای دوره پاکسازی پوست

خیلی ها نگران این هستند که برای ثبت نام در کلاس پاکسازی پوست باید پیش نیازهای این دوره را رعایت کنند یا باید مدارک خاصی داشته باشند؛ اما توجه نمایید که شما برای شرکت در این دوره نیاز به هیچ گونه مدرکی ندارید.

آیا یادگیری پاکسازی پوست سخت است؟

اگر بهترین مدرس اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کند، شما برای یادگیری هیچ مشکلی نخواهید داشت و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه نکات مرتبط با پاکسازی پوست را یاد بگیرید و سپس می توانید خودتان خدمات بسیار ویژه ای در این حوزه ارائه دهید.

شرایط گرفتن مدرک فنی حرفه ای پاکسازی پوست چیست؟

برای گرفتن مدرک فنی حرفه، باید در ابتدا در کلاس آموزش پاکسازی صورت دکتر فاخته علی اکبری شرکت نمایید. در انتهای دوره و پس از اینکه توانستید با موفقیت این کلاس آموزشی را پشت سر بگذارید، می توانید مدرک فنی حرفه ای پاکسازی پوست را دریافت نمایید.

بعد از پایان دوره چه مدرکی دریافت می کنیم؟

مدرک فنی حرفه ای و مدرک بین المللی، دو مدرکی هستند که می توانید در انتهای دوره پاکسازی پوست اقدام به دریافت آن نمایید. دریافت این مدارک در ارائه خدمات شما تاثیرگذار هستند به همین خاطر بهتر است که اقداماتی جهت دریافت این مدارک انجام دهید.

مدت زمان کلاس پاکسازی پوست

مدت زمان کلاس پاکسازی پوست، با توجه به تخصصی و یا نیمه تخصصی بودن آن تعیین می شود. زمانی که به آکادمی مراجعه نمایید و با دکتر در این باره صحبت کنید، متوجه می شوید که چقدر زمان برای یادگیری این حرفه نیاز است.

آیا دوره به صورت عملی هم برگزار می شود؟

تنها با برگزاری دوره های عملی متقاضیان یاد می گیرد که چگونه و از چه طریقی خدمات ارائه دهند به همین خاطر دکتر فاخته علی اکبری این دوره را هم به صورت تئوری و هم عملی و کار بر روی مدل های زنده آموزش می دهند.

آیا شغل پاکسازی پوست خوب است؟

صددرصد بله؛ زیرا امروزه تمایل افراد برای رسیدگی به پوست افزایش یافته است و شما می توانید با یادگیری این حرفه در کوتاه ترین زمان ممکن به درآمد ایده آلی دست یابید. همچنین فراموش نکنید که با دریافت آموزش پاکسازی صورت، می توانید برای پوست خودتان هم کارهای پاکسازی تخصصی را انجام دهید.

بهترین مرکز آموزش پاکسازی پوست کجاست؟

دکتر فاخته با بیش از یک دهه آموزش پاکسازی پوست و ارائه آموزش به کلاینت های ایرانی و خارجی به عنوان یکی از برترین مراکز پاکسازی پوست

بعد از دریافت مدرک می توانم شروع به کار کنم؟

توجه نمایید که شما با شرکت و ثبت نام در این دوره آموزشی، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن این حرفه را یاد بگیرید و سپس اقدام به اخذ مدرک فنی حرفه ای و بین المللی کنید. با دریافت این مدرک می توانید کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنید.

دوره پاکسازی صورت همراه با جزوه آموزشی است؟

بله؛ در کلاس پاکسازی پوست، جدیدترین جزوه های آموزشی به متقاضیان ارائه می شود تا افراد با مطالعه این جزوه پی ببرند که این دوره نیاز به کسب چه اطلاعاتی دارد.

از چه زمانی می توانم شروع به کار کنم؟

اگر اقدام به اخذ بهترین مدرک نمایید (مدرک فنی حرفه ای و مدرک بین المللی) می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن کسب و کار جدید خود را راه اندازی نمایید و به تنهایی در این حرفه مشغول شوید. دکتر فاخته از ابتدا تا انتهای این مسیر همراه شما است تا بتوانید پس از آموزش وارد بازار کار شوید.

‫17 دیدگاه ها

  1. یکی از بهترین دوره هایی بود که گذروندم خواستم از تدریس خانم دکتر تشکر کنم، که اینقدر دلسوزانه همه مباحث رو آموزش میدن

    1. سلام ممنونم از خانوم دکتر فاخته عزیز برای دوره پاکسازی پوست این دوره عالی بود و خداروشکر باعث پیشرفت کاری من شد

  2. دوره ما خیلی کاربردی بود من بلافاصله شروع به کار کردن. واقعا به هر کسی که بخواد مستقل باشه پیشنهاد میکنم

  3. سلام من تو دوره پاکسازی دکتر فاخته شرکت کردم و خیلی خوش حال هستم این دوره انتخاب کردم. دکتر فاخته روی تمام موضوعات پاکسازی پوست علم فوق العاده ای داره و خیلی خوب تدریس میکنه من به دوستانی که دنبال دوره آموزش پاکسازی پوست هستند پیشنهاد میکنم حتما تو این دوره شرکت کنن

  4. سلام دوستان ممنونم از دکتر فاخته برای دوره های فوق العاده ای که داره دوره پاکسازی پوست برای من عالی پیش رفت و به اون چیزی که میخواستم رسیدم ممنون از دکتر فاخته عزیز

  5. سلام خواستم ازتون تشکر کنم به خاطر تیم قوی و کار بلد
    ممنونم از خانم دکتر عزیزم که انقدر انگیزه در بچه ها ایجاد کردن که ما هر ۱۰ نفر مشغول به کار هستیم
    امیدوارم همیشه بدرخشید

    1. سلام ممنون از دکتر فاخته عزیز برای دوره فوق العاده پاکسازی پوست من بعد از شرکت در دوره موفق شدم کسب و کار خودم راه اندازی کنم

  6. دکتر جان ممنون از شما که اطلاعات تون رو کامل در اختیار ما قرار دادین و همین طور از اموزشهای تکمیلی

  7. من قبلا جای دیگه ای آموزش دیده بودم ولی نتونستم شروع به کار کنم و خانم دکتر رو‌به من معرفی کردن یه دوره عالی، که با بالاترین نمره قبول شدم مدیون زحمات شما هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا