اسکین کر چیست و چگونه شغلی است؟

اسکین کر (skin care) یا مراقبت از پوست صورت یکی از محبوب ترین کارهایی است که امروزه خیلی ها به سراغ آن می روند. در واقع اسکین کر شخصی است که نسبت به احیا و روش های مراقبت از پوست صورت آگاه است و تخصص کافی دارد. افرادی که به آن ها اسکین کر گفته می شود در واقع دوره های آموزش اسکین کر را گذرانده اند و تجربه و دانش کافی برای ارائه خدمات را دارند به همین خاطر قادر هستند بهترین خدمات را ارائه دهند.

بنابراین اگر شما هم با شغل اسکین کر آشنا هستید و علاقه بسیاری به آن دارید بهتر است که در دوره های آموزشی شرکت نمایید تا بتوانید به عنوان یک اسکین کر مجرب و حرفه ای بهترین خدمات را ارائه دهید. همچنین توجه نمایید که شرکت در هر دوره ای توصیه نمی شود بلکه ضروری است در بهترین دوره شرکت نمایید تا بتوانید این حرفه را به صورت کاملا تخصصی یاد بگیرید و در پایان مدرک معتبری را اخذ نمایید.

اگر می خواهید با این حرفه و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی بیشتری اقدام کنید.

اسکین کر کیست؟ skin care

اسکین کر کیست؟ این سوال افرادی است که مدام اسم و شغل اسکین کر به گوششان خورده است و حتی به آن ها پیشنهاد شده که مشغول به کار در این حوزه شوند و خدمات ارائه دهند اما هنوز این افراد به خوبی نمی دانند که اسکین کر چه شغلی است و چرا انقدر پیشنهاد اشتغال در این شغل زیاد است.

اسکین کر فردی است که تخصص و دانش بالایی در حوزه روش های مراقبت از پوست دارد و دوره های دوره مراقبت از پوست را گذرانده است و با اخذ بهترین مدرک ها در نهایت توانسته به عنوان یک اسکین کر فعالیت خود را آغاز نماید. اسکین کرها باید تجربه کسب کنند و دانش خود را بالا ببرند تا به متخصص زیبایی تبدیل شوند.

اما یک نکته بسیار با اهمیت وجود دارد که خیلی ها به آن توجهی نمی کنند و آن هم این است که اگر علاقه مند به شرکت در دوره پاکسازی پوست هستید حتما به سراغ بهترین آکادمی اسکین کر بروید تا بتوانید این دوره را زیر نظر بهترین مدرسان سپری کنید و با اخذ مدرک بتوانید خدمات ارائه دهید.

اسکین کر کیست؟

شغل اسکین کر

شغل اسکین کر یکی از شغل های پولساز و آینده دار است که به تمامی علاقه مندان توصیه می شود حتما در این دوره شرکت کنند تا بتوانند در آینده ای نچندان دور کسب و کار خود را داشته باشند و علاوه بر ارائه خدمات، دوره های آموزشی مختلفی نیز برگزار کنند.

البته ذکر این نکته ضروری است که برای ارائه آموزش های مختلف باید حتما در دوره آموزش پداگوژی شرکت نمایید تا بتوانید یاد بگیرید که چگونه می توان بهترین دوره های آموزشی را برگزار کرد تا بالاترین بازدهی را داشته باشد.

شغل اسکین کر به این دلیل جذاب است که می تواند افراد را به درآمد بسیار عالی برساند چرا که خدمات مربوط به مراقبت از پوست صورت روز به روز افزایش می یابد و به همان نسبت نیز تقاضا برای انجام روش های مختلف افزایش می یابد و در نتیجه می توان از این طریق به درآمد بسیار عالی دست یافت.

skin care

مدرک اسکین کر چیست

یکی از مهم ترین مواردی که افراد با شرکت در دوره آموزش بیوتی تراپیست یا اسکین کر باید به آن توجه نمایند این است که افراد باید حتما در انتهای دوره بهترین مدرک را دریافت کنند تا از طریق این مدرک بتوانند خدمات مختلفی را ارائه دهند و مشتریان بسیاری را جذب کنند.

مدرک بین المللی و مدرک فنی حرفه ای دو مدرکی است که یک اسکین کر باید در اختیار داشته باشد تا بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد و یا بتواند در بهترین آکادمی ها و کلینیک ها استخدام شود.

مدرک اسکین کر چیست

فواید اسکین کر

زمانی که شما به عنوان یک اسکین کر فعالیت خود را آغاز می کنید، می توانید خدمات متنوعی را با بالاترین کیفیت ارائه دهید یعنی در واقع شما می توانید از طریق روش های مختلفی خدمات ارائه دهید که انتخاب این روش ها بستگی به خودتان دارد.

زمانی که مدرک اسکین کر را در اختیار داشته باشید می توانید در بهترین کلینیک ها استخدام شوید و بهترین خدمات را از این طریق ارائه دهید. در واقع فرصت های شغلی بیشتر و بهتری را در اختیار دارید.

یکی از بهترین مزیت های شغل اسکین کر این است که تایم کاری و استراحت دست خودتان است و می توانید آن را بگونه ای تنظیم کنید که هم بتوانید به کارهای شخصی تان برسید و هم خدمات مختلفی ارائه دهید.

فواید اسکین کر

چگونه اسکین کر شویم؟

برای اینکه بتوانید به یک اسکین کر تراپیست تبدیل شوید باید در دوره های آموزشی معتبری شرکت کنید تا بتوانید در این دوره ها دوره فیشیال، پاکسازی پوست، روش های مراقبت از پوست را یاد بگیرید. در واقع شما در یک دوره آموزشی شرکت می کنید اما مجموعه ای از خدمات را یاد می گیرید.

بنابراین اگر می خواهید به یک اسکین کر حرفه ای تبدیل شوید بهتر است که در دوره های آموزشی معتبری شرکت کنید و زیر نظر بهترین مدرسان این حرفه را یاد بگیرید.

البته توجه نمایید که دوره های آموزشی مختلفی در حال برگزاری است اما ضروری است که حتما در بهترین دوره آموزشی شرکت کنید که معتبر باشد و بتوانید بهترین مدرک را اخذ نمایید.

چگونه می توان یک اسکین کر تراپیست شد؟

دوره آموزش اسکین کر پوست 

پیشتر خواندید که برای تبدیل شدن به یک اسکین کر حرفه ای باید حتما در بهترین دوره ها شرکت کنید. دوره های آموزش اسکین کر دکتر فاخته علی اکبری بهترین گزینه پیش رو برای کسانی است که می خواهند به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای این دوره ها را سپری کنند و با اخذ بهترین مدرک کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنند.

دکتر فاخته علی اکبری بهترین آموزشگاه فیشیال و اسکین کر در تهران را در اختیار دارد که می توانید از طریق این آموزشگاه بهترین خدمات را دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا مشاوران کلینیک شما را راهنمایی کنند.

دوره آموزش اسکین کر پوست 

درآمد اسکین کر در ایران و خارج

یکی از مهم ترین سوالاتی که افراد پیش از ثبت نام در دوره اسکین کر می پرسند همین مورد است؛ زیرا برای هر کسی اهمیت دارد که با توجه به هزینه که برای آموزش می کند، بتواند با یادگیری این حرفه از تایم و هزینه ای که صرف نموده، بیشتری استفاده را کند. بنابراین باید آگاه باشید که این شغل با درآمد بالایی همراه است البته به شرطی که میزان مهارت های خود را افزایش دهید و بتوانید بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهید.

بنابراین اگر شما هم می خواهید به یک اسکین کر حرفه ای و با تجربه تبدیل شوید، باید در ابتدا در بهترین آکادمی ها ثبت کنید تا صفر تا صد این دوره را زیر نظر بهترین مدرس فنی حرفه ای سپری کنید. با این اقدام می توانید در مدت زمان کوتاه، خدمات بی نظیری ارائه دهید و به درآمد مطلوبی دست یابید.

انواع دستگاه های اسکین کر

  • اتوی صورت (درمااف)
  • دستگاه پلاژن 
  • سوپر فشیال (نیوفیس)
  • هیدروفیشیال
  • لیفت صورت با جریان الکتریکی
  • میکرودرم ابریژن
  • اندرمولوژی
  • هایفرکوئنسی
  • ال ای دی (نور درمانی)
  • هیدرودرمی
  • و…

بهترین اسکین کر در ایران

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که بهترین اسکین کر در ایران کیست؛ بنابراین باید آگاه باشید که دکتر فاخته علی اکبری جزو بهترین اسکین کرهای ایرانی است که هم در لاین خدمات توانسته اند بیشترین مراجعه کنندگان را جذب کنند و هم در لاین آموزش اسکین کر توانسته اند تعداد بالایی از هنرجویان را جذب کنند.

یک اسکین کر زمانی می تواند بهترین جایگاه را کسب کند که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و از طریق روش هایی مناسب ارائه دهد. دکتر فاخته علی اکبری به واسطه ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و برگزاری دوره های آموزشی موفق در ایران به عنوان بهترین اسکین کر به شهرت رسیده اند.

بهترین اسکین کر در ایران

روتین پوست یک اسکین کر چیست؟

شاید شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید بدانید روتین پوستی یک اسکین کر چیست که تا این میزان پوست این افراد شاد و با طراوت است؛ بنابراین باید آگاه باشید که یک اسکین کر حرفه ای در ابتدا پوست خود را با شوینده مناسب نوع پوست خود می شوید و سپس از کرم های مرطوب کننده و ضدآفتاب استفاده می کند.

اما توجه نمایید که استفاده از تونر و آبرسان مناسب پوست و همچنین رتینول بسیار توصیه می شود تا پوست همواره جوان، شاداب و بدون هرگونه لک دیده شود.

جمع بندی

پیشتر راجع به شغل اسکین کر خواندید و حالا می دانید که یکی از بهترین مشاغل برای بانوان این مورد است. اما توجه نمایید که اگر قصد یادگیری این حرفه را دارید، بهتر است که در ابتدا در بهترین آموزشگاه ثبت نام کنید تا صفر تا صد این حرفه را یاد بگیرید. آکادمی دکتر فاخته علی اکبری به واسطه برگزاری دوره های تخصصی تئوری و عملی راجع به اسکین کر به عنوان بهترین آکادمی شناخته شده است. بنابراین می توانید با شرکت در این آکادمی به بهترین اسکین کر تبدیل شوید.

سوالات متداول

معنی اسکین کر

اسکین کر (skin care) به معنای مراقبت از پوست می باشد که این مراقبت از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است اما باید توجه نمایید که برای این اقدام باید حتما از روش هایی استفاده نمایید که متناسب با پوست صورت شما باشد. 

آیا اسکین کر برای جوانسازی واقعا موثر است؟

در واقع اگر روش منتخب کاملا با نوع پوست شما متناسب باشد، می توان انتظار داشت که جوانسازی پوست به مرور زمان رخ دهد. در واقع اگر دکتر بهترین روش ها را انتخاب نماید در کوتاه ترین زمان ممکن، معجزه جوانسازی پوست را مشاهده خواهید کرد.

پوست من به چه چیزی نیاز دارد؟

پوست صورت نیاز به مراقبت دارد تا دچار لک و چین و چروک های مختلف نشود به همین خاطر توصیه می کنیم که اگر قصد اسکین کر را دارید حتما برای انتخاب بهترین روتین پوستی با دکتر خود مشورت کنید.

‫5 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا