آموزش فیشیال پوست صورت با مدرک + دوره فشیال صفر تا صد

آموزش فیشیال پوست صورت توسط بهترین استاد و کسب مدرک بین المللی برای تمامی علاقه مندان جذاب و حائز اهمیت است به همین خاطر اگر علاقه مند به یادگیری این حرفه هستید باید بدانید که کلاس های آموزش فیشیال پوست به صورت تخصصی توسط مدرس رسمی و ابلاغ دار سازمان فنی حرفه ای و داور برگزیده مسابقات بیوتی تراپیست برتر دانشگاه دکتر فاخته علی اکبری برگزار می شود که می توانید جهت دریافت بهترین مدرک بین المللی همین حالا ثبت نام کنید. 

در کلاس فیشیال پوست صورت هنرجو آناتومی انواع پوست، پاکسازی، آبرسانی، ماساژ صورت، لک، آکنه، سلول های بنیادی و… را به خوبی می شناسد و در پایان این دوره و هنگامی که مباحث را به خوبی آموزش دیده و خبره شده باشد مدرک فنی حرفه ای (بین المللی) را دریافت می کند و سپس می تواند فعالیت خود را در این حوزه به صورت تخصصی آغاز کند.

جهت آشنایی با دوره های آموزش فیشیال پوست صورت توسط دکتر فاخته علی اکبری توصیه می کنیم که در ادامه همراه ما باشید تا به پاسخ تمامی سوالات خود در این زمینه برسید.

جهت مشاوره و شرکت در دوره آموزش فیشیال با ما تماس بگیرید

آموزش فیشیال تخصصی صورت در تهران

یکی از پرتقاضاترین دوره ها که خانم ها بسیار علاقه مند به آن هستند مربوط به دوره آموزش فیشیال پوست صورت است چرا که هم انجام این کار برای بانوان جذاب تر و جدیدتر است و هم امکان درآمدزایی بالا از طریق آن وجود دارد. البته توجه نمایید برای موفقیت در این حوزه باید در انتخاب خود نهایت دقت و توجه را داشته باشید تا مورد اطمینان افراد باشید.

پس اگر قصد شرکت در کلاس های آموزش فیشیال پوست صورت را دارید بهتر است به سمت دوره های برگزیده و معتبری بروید تا بتوانید مدرک بین المللی یا فنی حرفه ای را دریافت کنید. دوره های آموزشی دکتر فاخته علی اکبری جزو گزینه هایی است که در اولویت قرار دارد چرا که هنرجویان با دریافت این مدرک کاملا خبره شده و می توانند از همان ابتدا شروع به کار کنند به همین خاطر ثبت نام دوره فیشال پوست با آموزش دکتر فاخته علی اکبری بسیار به متقاضیان و علاقه مندان توصیه می شود.

آموزش فیشیال

سرفصل های دوره آموزش فیشیال صورت

  1. استراکچر کامل پوست
  2. لایه های پوست به صورت تخصصی
  3. شناخت انواع بیماری های پوست
  4. رادیکال آزاد و اهمیت استفاده از آنتی اکسیدان
  5. شناخت علمی پوست چرب و دلیل آسیبها
  6. بستن منافذباز و‌کنترل چربی
  7. شناخت علمی پوست خشک و دلیل آسیبها
  8. آبرسانی پوست
  9. دلایل حساس شدن پوست و درمان آن
  10. دلایل ایجاد لک و درمان آن
  11. انواع لایه بردارها و‌استفاده صحیح آن
  12. شناخت ماسکها و استفاده صحیح آن
  13. اهمیت ضدآفتابها
  14. استفاده اصولی از سرم ها و ویالها                
  15. تکنیکهای ماساژ صورت
  16. فیشال کلاسیک
  17. فیشال درمانی و تخصصی
  18. تکنیک ساخت ماسک و کرم به صورت انحصاری برای فرد
  19. آموزش برندینگ (برند شناسی)

سرفصل های تجهیزات پوست به صورت غیرتهاجمی

  1. اسکرابر، اولتراسونیک
  2. انواع ال ای دی تراپی
  3. میکردرم ابریژن و اندرمولوژی
  4. آراف صورت و دورچشم
  5. سوپر فیشال ۲۰۲۳
  6. هیدرودرمی
  7. پلاژن و کربن تراپی
  8. اسید تراپی (آکنه، ملاسما، جوانسازی)
  9. کربوکسی تراپی
  10. میکرونیدلینگ
  11. مزونیدلینگ
مدرسدکتر فاخته علی اکبری
مدت دوره5 جلسه 4 ساعته
نوع مدرکسازمان فنی حرفه ای کشور، بین المللی فرانسه با کد رجیستری
نوع دورهتئوری، عملی و هنرجوها بر روی مدل زنده تمرین و تکرار دارند.
پشتیبانی6 ماه
تعداد نفرات6 الی 8 نفر
هزینه دورهلطفا تماس بگیرید

دوره فیشیال پوست صورت پیشرفته

برای شرکت در دوره فیشیال پوست باید بدانید که در ابتدا دوره مبتدی یا پایه را می گذرانید و برای شناخت دستگاه ها و طی کردن این دوره به صورت تخصصی تر باید در دوره پیشرفته شرکت کنید که کیفیت این دوره ها که توسط دکتر فاخته علی اکبری برگزار می شود بسیار بالا است به همین دلیل با اطمینان خاطر می توانید ثبت نام و شرکت کنید.

توجه نمایند که فیشیال پوست صورت مختص سنین خاصی نیست و تمامی افراد بهتر است که هر چند ماه یکبار به پوست خود رسیدگی کنند به همین خاطر افرادی که سمت این حرفه می روند به خوبی می دانند که کسب درآمد از آن بسیار بالا است البته به شرط اینکه بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند.

با شرکت در دوره های آموزشی دکتر فاخته علی اکبری می توانید هم مدرک معتبر فنی حرفه ای را دریافت کنید و هم ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان را به خوبی آموزش ببینید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به شهرت رسیده و مشتریان بسیاری را جذب نمایید.

آموزش فیشیال پوست صورت

نحوه برگزاری کلاس های آموزش فیشیال صورت

کلاس های آموزشی دکتر فاخته به دو شکل خصوصی (1 تا 2 نفر) و نیمه خصوصی (3 تا 6 نفر) برگزار می شود و این به خاطر ارائه خدمات باکیفیت و آزمون هنرجو و بررسی کامل نحوه کار وی است که افراد می توانند با توجه به ویژگی هر یک از این کلاس ها در دوره مورد نظر شرکت کنند. 

گر شاغل هستید و علاقه به یادگیری دوره فیشال پوست را دارید باید بگوییم که دکتر فاخته برای افراد شاغل نیز در آخر هفته ها هم کلاس آموزش فیشیال پوست برگزار می کند.

هنرجویان و علاقه مندان به آموزش پاکسازی پوست توجه کنند که تمامی این آموزش ها در اتاق کار انجام شده و تمامی دستگاه ها و محصولات کاملا پیشرفته و برند هستند و این آموزش بر روی پوست مدل های زنده انجام می شود تا کیفیت آموزش افزایش یابد.

دوره فیشیال

مدرک فیشیال فنی حرفه ای تخصصی پوست

هنرجویان باهوش و علاقه مند به انجام این کار پس از گذراندن دوره های تئوری و عملی و در صورت موفقیت مدرک فنی و حرفه ای را دریافت می کنند که این مدرک بین المللی است یعنی به واسطه آن می توانید به کشورهای دیگر مهاجرت کرده و اقدام به کار کنید. پس از دریافت مدرک می توانید فعالیت خود را در این حوزه آغاز کنید.

مدرک فیشیال فنی حرفه ای

مزایای دوره آموزش فشیال صورت دکتر فاخته علی اکبری

  • ارائه نکات حائز اهمیت برای شروع کار فیشیال پوست به صورت رایگان
  • ارائه خدمات تخصصی و پیشرفته حتی در روزهای تعطیل
  • برگزاری دوره های آموزش عملی به صورت کار بر روی مدل های زنده
  • برگزاری کلاس ها در محیطی پیشرفته و دارای دستگاه های باکیفیت و محصولات برند

هزینه آموزش فیشیال پوست صورت تهران

هزینه آموزش فیشیال پوست صورت با توجه به نوع خصوصی و نیمه خصوصی بودن آن متفاوت است به همین خاطر توصیه می کنیم که جهت آگاهی از هزینه های دقیق و به روز از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم اقدام کنید.

هزینه آموزش فیشیال

مدرک فیشیال بین المللی پوست صورت

افرادی که قصد آموزش فیشیال صورت را دارند باید توجه کنند که تنها در آکادمی هایی ثبت نام کنند که در نهایت بتوانند مدرک بین المللی فیشیال صورت را دریافت نمایند؛ زیرا به واسطه این مدرک می توان به راحتی مهاجرت کرد و کسب و کار جدید خود را در کشور دیگری آغاز نمود.

با ثبت نام و شرکت در کلاس فیشیال دکتر فاخته علی اکبری می توانید در پایان بهترین مدرک را که مدرک بین المللی است به راحتی دریافت نمایید. بنابراین اگر به فکر رونق دادن به کسب و کار خود هستید توصیه می کنم که حتما در دوره های آموزش فیشیال دکتر فاخته شرکت نمایید.

آموزش فیشیال صورت با مدرک بین المللی

آموزش فیشیال پوست چرب

آموزش فیشیال پوست های چرب کمی متفاوت است و بخشی از دوره فیشیال به این مورد اختصاص داده می شود. در واقع زمانی که متقاضیان فیشیال به کلینیک مراجعه می کنند و شما به عنوان اپراتور آن کلینیک قصد دارید خدمات ارائه دهید باید در ابتدا پوست وی را آنالیز کنید و اگر متوجه این موضوع شدید که وی پوست چربی دارد باید با توجه به مشکلات پوست وی درمان را آغاز نمایید.

در دوره آموزش فیشیال پوست چرب به افراد یاد داده می شود که چگونه و از چه طریقی اقدام کنند تا هم عوارض پوستی رفع شود و هم چربی پوست صورت افراد کنترل شود. در واقع فیشیال پوست های چرب فقط استفاده از لایه بردارها و ماسک های مختلف نیست بلکه باید بدانید از کدام دستگاه های فیشیال استفاده کنید تا بتوانید بهترین خدمات را ارائه دهید.

آموزش فیشیال پوست صورت

آموزش فشیال پوست خشک

علاوه بر پوست های چرب، در دوره فشیال شما یاد می گیرید که از چه طریقی اقدام به فشیال پوست های خشک نمایید. در واقع فشیال پوست چرب با خشک تفاوت های بسیاری دارد و مراحل هر یک نیز متفاوت است به همین خاطر بخشی از دوره آموزش فشیال پوست صورت به توضیح تئوری و عملی فشیال پوست های خشک اختصاص داده می شود.

در دوره آموزش فشیال پوست خشک شما یاد می گیرید که چگونه اقدام کنید تا پوست صورت افراد آبرسانی شود و خشکی آن برطرف شود. توجه نمایید که برای اینگونه پوست ها اصلا نباید از لایه بردارهای قوی استفاده نمایید و یا مدت زمان لایه برداری پوست صورت زیاد باشد که تمامی این موارد به صورت کاملا تخصصی آموزش داده می شود.

آموزش فیشیال کلاسیک

توجه نمایید که آموزش فیشیال کلاسیک با آموزش فیشیال حرفه ای یا تخصصی متفاوت است و مراحل آن نیز به نسبت دیگر انواع فیشیال کوتاه تر است. در دوره آموزش فیشیال کلاسیک شما یاد می گیرید که با توجه به هر نوع پوستی از چه نوع ماسک و اسکراب هایی استفاده نمایید تا پوست صورت افراد عمیقا پاکسازی شود.

 دوره آموزش فیشیال کلاسیک یک دوره محبوب و پرطرفدار است چرا که شما با نکات و فوت و فن های انجام این روش بهتر و بیشتر آشنا می شوید و سپس می توانید خودتان به تنهایی خدمات ویژه ای ارائه دهید. همچنین ناگفته نماند که با شرکت در این دوره آموزشی می توانید در کوتاه ترین زمان این حرفه را یاد بگیرید و سپس خودتان خدمات ارائه دهید و به درآمد برسید.

آموزش فیشیال VIP یا حرفه ای

آموزش فیشیال VIP همان فیشیال حرفه ای است که طی این دوره ها یاد می گیرید که چگونه پوست صورت افراد را آنالیز کنید و سپس با توجه به مشکلاتی که پوست صورت متقاضیان دارد اقدام به پاکسازی آن نمایید. در واقع این دوره طولانی تر است چرا که شما باید با نحوه کار با انواعی از دستگاه ها آشنا شوید تا سپس بتوانید به عنوان یک فرد حرفه ای خدمات ارائه دهید.

اگر علاقه مند به دوره آموزش فیشیال VIP  یا حرفه ای هستید باید بگوییم که شما آینده خود را ساخته اید و مطمئن باشید که آینده بسیار روشن و موفقی در انتظارتان است البته به شرطی که در بهترین دوره آموزش فیشیال VIP شرکت نمایید و خودتان نیز تلاش مضاعف کنید تا بتوانید به بهترین درجات برسید.

آموزش فیشیال VIP یا حرفه ای

آموزش ماساژ صورت برای فیشال

توجه نمایید که بخشی از دوره فیشال مربوط به ماساژ تخصصی و حرفه ای پوست صورت است تا افراد یاد بگیرند که با چه نوع تکنیک هایی باید پوست صورت افراد را ماساژ دهند. در واقع ماساژ فیشال متفاوت است و باید بدانید که نحوه قرارگیری دست روی پوست و چرخش آن چگونه باید باشد و از چه قوانینی باید استفاده نمایید تا تغییرات مورد نیاز را شاهد باشید.

هر چقدر که بیشتر بتوانید مهارت کسب کنید بهتر است و می توانید به صورت کاملا حرفه ای، انواعی از پوست ها را ماساژ دهید. توجه نمایید که مهارت شما حین ماساژ صورت مشخص می شود به همین خاطر شرکت در بهترین دوره فیشال بسیار ضروری است تا ریز به ریز این نوع روش را یاد بگیرید.

آموزش فیشیال دور چشم

آموزش فیشیال دور چشم بسیار با اهمیت است؛ زیرا پوست دور چشم نازک تر از دیگر قسمت ها است و ممکن است برخی ها زیر چشم سیاه و پف کرده ای داشته باشند به همین خاطر باید آگاه بود که با توجه به این مشکلات باید از طریق چه روش هایی استفاده کرد تا تغییرات بسیاری را شاهد بود.

در دوره آموزش فیشیال به صورت اختصاصی به افراد یاد داده می شود که چگونه و از طریق چه روش هایی اقدام کنند تا پوست دور چشم حین فیشیال هیچ آسیبی نبیند. در واقع روش های مختلفی برای فیشیال دور چشم وجود دارد که در دوره آموزش فیشیال شما با این موارد بیشتر آشنا می شوید.

آموزش صفر تا صد فیشیال صورت

زمانی که شما در دوره آموزش فیشیال کلاسیک یا حرفه ای شرکت می کنید، در واقع با روش ها و دستگاه های مختلفی آشنا می شوید و یاد می گیرید که با هر دستگاهی چگونه کار کنید تا بتوانید خدمات ارائه دهید. در واقع آموزش فیشیال تنها آموزش انتخاب بهترین ماسک و اسکراب نیست بلکه نحوه استفاده از انواعی از دستگاه ها با توجه به انواع پوست است.

بنابراین زمانی که می گوییم آموزش صفر تا صد فیشیال صورت در واقع منظورمان آموزش کامل این دوره است تا شما بتوانید اطلاعات جامعی کسب کنید و سپس به تنهایی بهترین خدمات را ارائه دهید. نکته حائز اهمیت دیگر این است که شما باید علاقه مند به این دوره آموزشی باشید تا سپس بتوانید این حرفه را یاد بگیرید.

آموزش صفر تا صد فیشیال صورت

آموزش فیشیال پوست با دستگاه 

افرادی که در دوره های آموزش فیشیال پوست با دستگاه شرکت می کنند می توانند با بهترین دستگاه های مناسب برای فیشیال صورت آشنا شوند. این دوره ها به صورت کاملا تخصصی و با متدهای جدید توسط دکتر آموزش داده می شود تا متقاضیان بتوانند درک خوبی از انجام این روش داشته باشند.

در واقع فیشیال تخصصی تنها به واسطه متریال مختلف انجام نمی شود بلکه از طریق دستگاه صورت می گیرد. انتخاب دستگاه برای فیشیال با توجه به نوع پوست فرد و مشکلات آن انتخاب می شود که تمامی نکات حائز اهمیت که بر روی کیفیت کار موثر هستند در این دوره های آموزشی به متقاضیان گفته می شود.

در ادامه با آموزش فیشیال پوست صورت با انواعی از دستگاه ها آشنا می شوید که در واقع در دوره های آموزشی تمامی این دستگاه ها معرفی می شوند و نحوه کار با آن ها آموزش داده می شود.

آموزش فیشیال پوست با دستگاه 

آموزش فیشیال با دستگاه میکرودرم

آموزش فیشیال با دستگاه میکرودرم بسیار پرطرفدار است؛ زیرا این دستگاه کار لایه برداری پوست، رفع چین و چروک های ریز، سفت و لیفت شدن پوست، پاکسازی عمیق و… را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد و افراد در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد تاثیرات آن خواهند بود.

آموزش فیشیال با دستگاه هیدرودرم

دستگاه هیدرودرم از دیگر دستگاه هایی است که آموزش کار با این دستگاه هم در دوره های آموزشی ارائه داده می شود. در واقع آموزش فیشیال با دستگاه هیدرودرم بدین صورت است که به واسطه آن تمامی منافذ پوست پاکسازی می شود و پوست آماده جذب کرم ها و محصولات مراقبت از پوست می شود.

آموزش فیشیال پوست با دستگاه نوردرمانی

آموزش فیشیال پوست صورت با دستگاه نوردرمانی از دیگر مواردی است که در دوره های آموزشی به آن پرداخته می شود. همانطور که از نام این روش مشخص است فیشیال به واسطه نور صورت می گیرد که این نورها اثر درمانی دارند و می توانند با تاثیرات که بر روی سلول ها می گذارند موجب تغییر عملکرد آن شوند.

آموزش فیشیال پوست با دستگاه نوردرمانی

آموزش فیشال با دستگاه مزو وایت

اگر علاقه مند به کار با دستگاه مزو وایت هستید باید آگاه باشید که در دوره های آموزش فیشال کار با این دستگاه از صفر تا صد آموزش داده می شود. مزو وایت جزو دستگاه هایی است که موجب سفید شدن پوست می شود؛ زیرا لک های موجود را از بین می برد و لایه کدر پوست را از صورت جدا می کند.

دوره فیشیال با دستگاه پلاژن تراپی

پلاژن تراپی یکی از بهترین بخش های دوره آموزش فیشیال صورت است یعنی در واقع در این دوره ها آموزش کار با دستگاه پلاژن تراپی نیز ارائه می شود. پلاژن تراپی یکی از بهترین روش ها برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی است که افراد می توانند با یادگیری این روش خدمات پلاژن تراپی پوست صورت را نیز ارائه دهند.

پلاژن تراپی از روش های فیشیال تخصصی است که برای برخی افراد نتایج بسیار عالی دارد. در دوره های آموزش فیشیال با دستگاه پلاژن تراپی به افراد گفته می شود که این روش برای چه افرادی مناسب تر است و چگونه باید اقدام کرد تا تاثیرات بی نظیر آن را مشاهده نمود.

دوره فیشیال با دستگاه پلاژن تراپی

دوره فشیال با دستگاه هیدروفیشیال

هیدروفیشیال یکی از بهترین دستگاه ها برای پاکسازی عمیق پوست صورت می باشد که با استفاده از آن منافذ باز صورت به خوبی پاکسازی می شوند و پوست صورت در کوتاه ترین زمان ممکن درخشان و شاداب تر می شود. در واقع با استفاده از هیدرو فیشیال پوست احیای شده و جوان تر به نظر می رسد.

بنابراین یکی از بهترین دستگاه ها که در دوره آموزش فیشیال به صورت کاملا تخصصی نحوه کار با این دستگاه آموزش داده می شود هیدرو فیشیال است. زمانی که بدانید با این دستگاه چگونه می توان کار کرد، این توانایی را دارید که بهترین خدمات را ارائه دهید.

دوره فشیال با دستگاه هیدروفیشیال

بهترین مرکز آموزش فیشیال صورت در تهران

دوره های مراقبت و فیشیال پوست به صورت کاملا پیشرفته و حرفه ای در آکادمی دکتر فاخته علی اکبری (مدرس برتر و رسمی سازمان فنی و حرفه ای و داور برگزیده مسابقات بیوتی تراپیست ها) برگزار می شود که هنرجویان و متقاضیان می توانند جهت شرکت در این کلاس ها و کسب اطلاعات بیشتر با شماره هایی که در اختیار دارند تماس بگیرند.

رضایت هنرجوی عزیزمون

سوالات دوستان هنرجو

پس از پایان دوره آموزش فیشیال چه مدرکی را اخذ می کنیم؟

این سوال بسیاری از متقاضیان و علاقه مندان به دوره آموزش فیشیال پوست صورت است که در جواب این سوال باید بگوییم در پایان شما مدرک فیشیال و مدرک بین المللی را دریافت می کنید که هر یک ارزش بسیار بالایی داشته و هم می توانید از مزیت های در اختیار داشتن این مدرک ها استفاده کنید و هم به واسطه آن اقدام به مهاجرت نمایید.

آیا دوره فیشیال بر روی مدل های زنده آموزش داده می شود؟

زمانی که افراد در دوره های آموزشی دکتر فاخته علی اکبری شرکت می کنند می توانند این دوره ها را با آموزش بر روی مدل های زنده بگذرانند؛ زیرا دکتر فاخته دوره های نظری را در کنار دوره های عملی برگزار می کنند به همین خاطر افراد بهتر می توانند انجام این روش ها را درک کنند و سپس در پایان موفق از این دوره ها خارج شوند.

آیا می توان پس از گذراندن دوره و اخذ مدرک وارد بازار کار شد؟

یکی از نکاتی که موجب شده تا تقاضا برای شرکت در دوره های آموزش فیشیال پوست صورت افزایش یابد همین مورد است یعنی افراد می توانند با گذراندن این دوره ها بهترین مدرک را اخذ نمایند و سپس وارد بازار کار شوند. زمانی که وارد بازار کار شوید به دلیل اینکه بهترین مدرک را در اختیار دارید می توانید مشتریان بسیاری هم جذب کنید و در نتیجه به درآمد بسیار عالی دست می یابید.

آموزش فیشیال پوست صورت در تهران

زمانی که صحبت از آموزش فیشیال است افراد باید به سراغ بهترین آموزشگاه بروند تا بتوانند این دوره را در بهترین آکادمی بگذرانند. یک آموزشگاه فیشیال حرفه ای و مجرب دارای بهترین اپراتورها است و تمامی آموزش های خود را هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی ارائه می دهد تا متقاضی بهتر بتواند نتیجه ایده آل را کسب نماید.

در تهران آکادمی های بسیاری وجود دارد که اقدام به ارائه خدمات و آموزش فیشیال می کنند اما توجه نمایید که تنها در آکادمی هایی ثبت نام کنید که تمامی آموزش های آن توسط بهترین مدرسان ارائه شود و در پایان نیز بتوانید معتبرترین مدرک را دریافت کنید.

آموزش فیشیال چیست؟

آموزش فیشیال یک دوره آموزشی تخصصی است که تنها در آکادمی های معتبر ارائه می شود، البته افراد مختلفی اقدام به برگزاری دوره های آموزش فیشیال می کنند اما باید حتما بهترین آموزشگاه فیشیال را انتخاب نمایید تا بتوانید این دوره را با بالاترین کیفیت سپری کنید و اطلاعات بسیار مهمی را کسب نمایید.

در دوره های آموزش فیشیال به افراد یاد داده می شود که چگونه پوست را آنالیز کنند و آن را تجزیه و تحلیلی کنند تا سپس بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. در پایان این دوره ها افراد می توانند بهترین مدرک را دریافت نمایند و سپس خدمات ویژه ای ارائه دهند.

‫15 دیدگاه ها

  1. سلام‌عرض ادب ببخشید ادرستون کجاست. چجوری میتونم در کلاسها و اموزش ها استفاده کنم. من اراک هستم و لطفا هزینه اموزش رو بفرماییدو چه مدت زمان طول میکشه.دستگاه ها از کجا باید تهیه بشه سپاس

  2. چقدر خوشحالم که شما رو پیدا کردم و درست انتخاب کردم، بابت تمام زحمات و اموزشهاتون ممنونم خانم دکتر امتحان ۹۲/۵ شدم.

  3. سلام من بیتا هستم تو دوره آموزش فیشیال دکتر فاخته شرکت کردم و خیلی راضی بودم. علم دکتر فاخته فوق العاده هست دوستان

  4. سلام عرض ادب ببخشید میتونم آنلاین آموزش ببینم؟ چونکه من جنوب کشور یعنی چابهار زندگی میکنم نمیتونم شش ماه واس آموزش تو تهران بمونم و واس امتحانات یکی دو روزه بیام تهران

  5. خانم دکتر نحوه تدریس شون بسیار منحصر به فرد و‌ من الان مشغول به کار بودنم رو‌ مدیون ایشون هستم

  6. سلام روزتون بخیر بعد از گذراندن دوره کامل و گرفتن مدرک ،میشه با مدرکی که داریم مجوز برای تاسیس مرکز فشیال گرفت و شروع به کار کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا